Thursday, April 2, 2009

Jalak Rekod 1.1 kg lagi !!!

kuat strike dari jalak ini...

patah bila mua kasi alignment balik gewang ini...

1.1 kg ! rekod tambahan lagi untuk tahun ini...

bye - bye !!!

selepas strike, alingment gewang ni jadi tidak tentu sudah...


port biasa, hari yang biasa... selepas 1/2 jam cast... tiba-tiba hadir satu strike yang kuat dan zzzrrrreeetttt....!!! tali di tarik keluar hampir semeter! dengan cepat saya retrieve balik strike tadi, hampir sampai di tepi, jalak ini maish cuba untuk meloloskan diri lagi... bila ianya tenang, saya dengan segera menariknya keluar dari air. wow! besar kali ni...

setelah ditimbang, ianya mencapai 1.1 kg ! memang saya sudah agak ianya lebih 1.0 kg.

dengan ikhlasnya dan gembira saya melepaskannya kembali... semoga jalak ini boleh membesar lagi sehingga 2 kg ++

gewang saya tidak dapat di align kan semula, sebab patah akibat terpusing pada bahagian clip. tapi gewang ini memang berbaloi dengan semua hasil tangkapannya yang tidak pernah menegcewakan saya...

No comments:

Post a Comment